Fått en operation tid

Efter att ha väntat och väntat i flera månader fick jag äntligen, äntligen öppna detta efterlängtade brev.
Brevet kommer från Karolinska sjukhuset, där i står det att jag har fått en operations tid Redan Nästa Vecka. Onsdag den 15 åker jag dit. På torsdag den 16 kommer jag opereras.

Om denna operation funker kommer jag bli bra, jag kommer bli frisk. Kan ni fatta? Det kan fan inte jag göra.
Så underbart <3

Känns så himla bra, så overkligt egentilgen.
Men ändå sitter man här och har ångest, ångest över mina små vänner...
Jag kommer inte få va i stallet på flera veckor, kommer  inte kunna träna och  kanske inte tävla hästrally med Bella . Linnson kommer inte bli körd. Getterna kommer bara stå.
Men jag ska leta hem åt hästarna, där de blir tränade och har det bra.
Bella tror jag redan jag har ett ställe åt, hos min älskade kusin.
Och Linnson vet jag inte, men ska försöka hitta ett ställe där jag vet att han har det bra ..

Men det ska jag inte tänka på nu,
för nu ska jag tänka posetift. Glömma alla depp perjoder, och svåra tider, tänka framåt och hoppas på något bra, något bättre



Sen ska jag nog passa på att be om ursäkt till er som läser min andra blogg ( www.skogsrusset.soclog.se ), för isåfall får ni ju se det här inlägget för andra gången x3

/ M A T I L D A    P E R S S O N <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0