Hot! :o

Chabba cheeeeenaahhh, det har kommit in hot till lilla mig! :o det stod såhär "uppdatera.NU" och så visade "den" en bild, denna!:
det var jetehleskigt och jag dog nästan.

Jag blev rädd och trodde "den" skulle komma och äta mig, så jag uppdaterar! :D Men vi vill se kommentarer! D:

Idag ska jag till stallet med Douglas, vi ska nog longera Eddi och släppa han lös i ridhuset, han står nämligen på kusmyra, myys! :D
Det kommer nog bilder, jippiiieehhhh.
Men ahhh, jag är t y p konstig just nu, vi hörs!

// J O H A N N A P E R S S O N : 3

Kommentarer
Postat av: Alma ^..^ Zanta

JAG KÄNNER INTE ALLS IGEN DEN BILDEN

2011-06-03 @ 12:33:36
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0