Nyvaken

Hallå där alla bloggläsare ute i vida världen! :)
nu har jag precis vaknat och tagit på mig ett par shorts, hurra!
Men ah, ska fixa till håret sen som skriker "hej kom och hjälp mig"
Jag vet att jag itne skriver så mycket hästigt, men eftersom jag var på travet igår så skriver jag om det när jag kommit hem efter skolan. Vi ska även gå upp till Högstadiet och hälsa på idag eftersom vi börjar där uppei höst.
Igår var skoldagen chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill, matte först,sen svenska, lunch, geografi å sen gick vi till OKQ8 å köpte glass, Calippo in myyyy heart <3.. Sen gick vi tillbaka, men stannade vid doktorsdammen och flummade runt på baksidan där dom har en linbana och sånt, sketakul! :D Sen var vi där typ 1 och en halv timme, på skoltid, men våran lärare. SNAJJS!
// J O H A N N A P E R S S O N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0