Stallet idag :)

Eftersom klassen idag åkte till stranden, och jag inte ville följa med. Så stannade jag hemma i stallet, och som sällskap hade jag en av mina lärare med mig. 
Vi körde ut med Bella i skogen, hon var gryymt seg. Fick henne knappt att trava. Så skrittade större delen av turen.
Efter det presenterade jag läraren för mina getter, Henning och Fia fick visa att de kunde vacker tass. Hehe xd

När läraren åkt så gick jag ut till Linnson för att träna i hagen idag igen. Går redan mycket bättre med han.
Gjorde först samma övningar som jag gjorde med han igår. Sen satt jag och klappade han och visade att jag inte var så farlig. När det gick bra så testade jag att lyfta på hans hovar, gick bra med frambenen men när vi skulle ta bakbenen så hytte han åt mig.
Tränade sen lite yoga och buga, med hjälp av en morot klarade allt på första försöket :o

Dyktiga ponnysar idag :D

/ M A T I L D A    P E R S S O N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0