Uteritt!

Har precis kommit in efter en riktigt mysig (och bromsig) uteritt med min kusin och mamma. Jag red Eddi, Min kusin Thea red Stelke och mamma gick bredvid. Vi red upp igenom skogen och red en vända där, kom tillbaka och travade liiiite ute på åkern, riktigt mysigt, och riktiiiiiiiiiigt varmt! Vi dog mer eller mindre, fuuu :c I helgen ska jag kanske till min kompis Elsa i deras sommarstuga på "landet", dvs Söderhamn ;) Sen, om det går följer jag med henne tillbaka till Sollentuna där hon bor. I Söderhamn ska hon kolla på en medryttarhäst, jag följer med och fotar om det är så :D Bara för att inte tråka ur er får ni några bilder från Torön när jag var där och åt för nån dag sedan ;))
// johannappersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0