Vi höörs :c

Idag blev det att säga hej då till hästarna, getterna, hundarna och fågeln.
Imorgon kl 05.20 på morgonen kommer sjuk taxin och hämtar mig för att skjusa iväg mig till karolinsa sjukhuset i stockholm.
På torsdag blir det operation och efter det blir det några dagar på avdelningen.
Sen bler det stall och djurförbud i någon vecka eller två.
Huhuu inte kuuul D:
Så vi får se hur mycket uppdatering det blir från min sida på ett tag,
men Johanna hittar säkert på nå kul med er.
Annars får ni tjaaata på henne, så att hon måste hitta på nå kul 8D
Jag ska iallfall tvinga henne att göra det, så jag har något kuul att läsa om medans jag är på sjukhuset.
*tvingar henne*
Ohoh :3

Men nu ska jag sova, höörs <3

/ Matilda Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0