Johanna - Gårdagens ridtur

Igår red jag Eddi, Min kusin red Stelke, Mamma gick med Zigge och min moster gick med Mileys och Oskar. Först red vi mot sörby och tog skoterleden hem, det var riktigt mysigt förutom att Eddi alltid ska hålla på och knorva sig och dampa runt. Dessoutom vägrar han alltid att stå stilla, så om vi ska vänta på Stelke så gör vi små volter, fast ibland stannar han mitt uppe i volten och när jag driver på hono backar han istället, inte okej! :c HAHAHAHA, Eddi gjorde ju VÄRLDENS bocksprång också, knäppa fisheeeeeszzzt! xd Vi bara gick på lörsdtrandsvägen och så får han något ryck och fyrar av ett stort j'vla bocksprång, och sedan trav/galopperar två steg, heh. Knäpphäst! (a)
aww, fett söt (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0