Johanna - Bergsåker!

Hej heeeeeeeej, Förlåt för dålig uppdatering från min sida! :o Men igår vid två åkte jag till stallet i Grönås och hjälpe till lite med Valle och Blixten innan dom lastades in i transporten och åkte till Bergsåker. Jag följde såklart med och hjälpte till, tillsammans med Marcus. Vi hamnade i samma stall som Jan-Olov Persson (Y) Först sprang Blixten vanligt lopp, han blev tvåa, vann 22 000 och sänket sitt rekord med 6 sekunder. SJUKT vilken duktig häst han är! :D Sen sprang ju Vallex och Molle Monté SM. Vallex låg tvåa till näst sista sväng, så blev han trött och försvann utanför placering, och Molle blev rädd så han småstegrade och höll på, och galopperade till sist. Ganska synd, men annars såg dom ju fina ut! :D Jag fick en 50-lapp av Blixtens ägare bara för att jag tagit han om honom under kvällen (Y) Ni får massa bilder i ett annat inlägg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0