Johanna - ingenrubrik

Fin rubrik va? 8))))
Hästarna har mest fått stått idag, ska kanske försöka gå ut och göra någonting med dom i alla fall, har ju bara stått ett tag nu o.O Ringer kanske en kompis i byn om hon vill komma och hjälpa mig ;) Dom är ganska svåra att ta båda samtidigt, och jag kan inte bara ta ut en ur hagen själv.. om jag ska ta ut Stelke kommer Eddi direkt och står bakom Stelke så jag inte får ut honom, och om jag ska ta ut Eddi kommer Stelke och står slickad bakom så jag inte får ut Eddi, sjukt jobbigt! :c
Ni får ha det bra till nästa gång ;)
gammalbild

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Jag vet... Kan inte fatta att det ens FINNS sånna människor på riktigt...

2011-07-24 @ 23:13:48
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: Gabriella - Montéryttare

sv: taack :)



härlig blogg ni har!!

2011-07-24 @ 23:50:51
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0