Johanna - Upptagen

Ni kanske har märkt att vi inte uppdaterat idag, jag skyller i alla fall på att jag varit med min kompis hela dagen (Y) vi har inte gjort något speciellt, var inne i Ljusdal en snabbis, ätit cheesecake och glass, tittat på Glee.. ^^ I helgen måste jag försöka rida, min kompis är ju från Sthlm och har stuga/hus här, så försöker vara med henne så ofta hon är här ;) Hoppas ni förstår och inte blir väldigt ledsna när uppdateringen är låg.. hehe ;)

Ha det bra till nästa gång! :'dd

Kommentarer
Postat av: Nadja

varför trav?

trav är ju hemskt, att stressa hästen till att springa?

men ni kanske har anledningar ;)

2011-07-16 @ 02:29:23
URL: http://stockholmriders.blogg.se/
Postat av: Matilda

Var gärna med och tävla om att vinna ett valfritt iphoneskal i min blogg! :)



www.matildas.blogg.se

2011-07-16 @ 02:35:47
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0