Matilda - Bus ponny?

Var nyss och hällsade på Lillen (Linnson) i hagen, tänkte träna lite NH övningar med han.
Han hade dock något heellt annat i huvve, att Busa!

Från början gick det ganska bra, tränade på att han skulle flytta sig för tryck osv.
Sen helt plötsligt flyttade han sig någon meter ifrån, tog sats och hoppade fram mot mig, och tröck bogen mot mig, när jag försökte få undan han så stegrade han sig, och satte sitt vänstra ben på min axel.
Hah! Vilken jäkla buse, syndes såå väl att han var på bus humör.
Efter det blev han hur lugn som hällst igen, stog med öronen frammåt och tittatade på mig medans jag satt å as garvade åt den lilla tokern.
När mamma kom så började jag prata med henne, när han märkte att inte han fick någon uppmärksamhet längre så stegrade han sig igen, fast denna gång några meter ifrån.

Söta lilla kaxiga skiten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0