Grattis!



Idag fyller Bella hela 17 år! :D
Så säger nu grattis till tanten och hoppas hon har haft en underbar dag <3

Har just nu jäätte dåligt samvete över att jag inte kan åka och hälsa på henne, men har inte ens tagit mig upp ur soffan. Så känns inte så troligt att jag ska orka åka hela vägen till henne och Maria, och sen både orka va där & vara social och orka åka hem å hela skiten :( 
Sen har jag inte ens fått tag på maria som tar han om henne, men så fort maria svar i telefon ska jag medelan henne att hon måste göra tårta till ponnyn hon har i hagen! 8D 

/ Matilda Persson
 

Kommentarer
Postat av: Alma ^..^ Zanta

Grattis Bella :D

2011-06-24 @ 18:24:42
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0