Johanna - Översociala cheyor

Känner att vi uppdaterar bäst, hah. Men ah, vi har ju annat för oss ;3 Ni som inte följer Matilda på dayviews/bilddagboken vet ju fortfarande inte att hon ska in på Karolinska Sjukhuset på måndag igen, suck.
kopierar en text från hennes dayview

På måndag när halva Sverige börjar skolan kommer jag sitta i en bil påväg till Stockholm.
Fått en tid till Karolinska sjukhuset.
Varför? Eftersom elektroderna (stimulatorn),som jag opererade in i juni, har flyttat på sig. Elr nått sånt. Vet inte riktigt själv..
Ibland känns det inte att jag har den, och ibland '"hoppar" det i ryggen för det är så jävla hög .__. Får hölja den hela tiden, för att det ens ska kännas att jag har den.
Ska snacka med läkarna, kanske ändra på den osv.
Aldrig ska något gå bra ...

Är det bara jag som tycker SJUKT synd om underbara Matilda? Hon är fett grym och jag ser upp till henne, att hon inte slutat med hästarna och gett upp, under tiden jag hade skadat mitt knä mådde jag otroligt dåligt och var så sjukt nära att ge upp. Men då tänkte jag faktiskt på Matilda och blev starkare. Gissa hur glad jag var när vi först skapade bloggen, och sedan tom TRÄFFADE varandra! :o Vi hade det helt aweeesomeeee <3
LYCKA TILL, OCH VI TÄNKER PÅ DIG ELSKADE CHEY! <3

Kommentarer
Postat av: Vilja - Sveriges största häst o kalvblogg!

Åh, inte roligt :( Hoppas det blir bra nu!

2011-08-21 @ 15:35:58
URL: http://kalvgalen.se
Postat av: Alma ^..^ Zanta

Hejja Matilda <3

2011-08-22 @ 18:34:47
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0