Johanna - Pigg gammelgubbe :3

Mamma hade fått låna en sadel av A (min moster då) som hon testade idag på åkern, så jag följde med och red barbacka på Stelke och vi travade och galopperade lite, men i galoppen så bockade han skitstort så jag flög fram och landade på manken, hahahah xD Rolig ponny man rider (a) Sen när vi skulle hem så hoppade jag upp Eddi och skrittade honom hem, mamma gick, A cyklade och min kusin red Stelke. Det roligaste var att jag bara hade mjukisbyxor och tygskor, red också utan väst ;o Eftersom Eddi bara är fyra så är det ju bäst att vi har väst men vi kom på det när jag hade suttit upp, heheh.. Bjuder på en bild på mig och Eddi, och min kusin och Stelke :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina hästar, era ? :)



Kika in på vår blogg, min kompis har också en travare ! :)

2011-08-06 @ 21:50:19
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0