Johanna - Ja, Jag lever faktiskt!

Jag vet att uppdateringen från min sida suger köttbulle. Men jag är ju i Sollentuna och har ännu inte träffat några hästar, men vi ska försöka åka till Överbys sommarbete och fota hästarna där =;) Igår var jag och Elsa på Gröna Lund, skitkul verkligen! Men vägen dit gick inte direkt snabbt, HAHA =xD Först tog det en stund att komma från huset, sen när vi skulle in på tunnelbane/tågstationen var det en hel SKOLA där, som snackade Engelska och fattade ingenting, så vi gick in på Sollentuna Centrum istället och gick runt på alla våningar och hade tråkigt. När vi kom tillbaka var det fortfarande några kvar som inte kommit in, men vi ställde oss ändå i kö och kom in till sist. Tåget kom direkt när vi kommit in, perfekt liksom =:D Vi gick av vid Stockholm C och virrade runt där i kanske 45 minuter innan vi hittade rätt, måste ha sett ganska failo ut när vi sprang fram och tillbaka =xD  När vi kom till grönan åkte vi runt och flummade, sen åkte vi hem vid åtta typ. Jag och Elsa satt uppe och kollade på videoklipp och foton av de underbaraste J E D W A R D (<3) Asså FIFAN vad jag har blivit kär o.o På lördag uppträder de på sommarkrysset, på grönan. Så jekklaaaaaaaa synd att jag inte är i Sthlm då D: Ni får en bild på John & Edward, sen får vi se när vi hörs nästa gång! =;)
erkänn, SJUKT SÖTA! =:D

Kommentarer
Postat av: kajsa

Sv; såg att du hade kommentareat min blogg och hon som har blioggat det senaste gästbloggar bara. På fredag börjar jag blogga igen med mina inlägg så lina gästbloggar nu och jag kajsa kommer blogga sen! Hoppas du fortsätter läsa! :)

kajsa

2011-07-06 @ 12:58:33
URL: http://kajsaesther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0