Johanna - Nu jävlar, Nu kör vi!

Hej alla bloggläsare! :D Nu är jag äntligen hemma igen, så nu tar jag tag i uppdateringen! Idag har vi byggt upp ett vindskydd till hästarna, underbart ;) Just nu ligger köttet på grillen och jag lyssnar på musik och bloggar då, höhö. Och gissa vilken musik jag lyssnar på å, hehe ... Igår när vi åkte hem ifrån Sollentuna stannade vi på Hööks och så köpte jag ett schabrak, mansnoddar, en svettskrapa och en svamp, såhär ser schabraket ut:


Riktigt snyggt tycker jaaag! :D

Nu snart ska jag kanske rida lite på Stelke, känna på han eftersom han stått i ca. en vecka ;)

finastehästen <3

Vi hörssss ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

snyggt schabrak !:)

2011-07-09 @ 21:59:25
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Alma ^..^ Zanta

Det kan ju aldrig ha vart Jedwards du lyssnade på..

2011-07-10 @ 17:08:35
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0