Matilda - Dagens träning

Tog med Linnson in till travet för att köra snabb jobb. Och allt gick verkligen över förväntan!
Förra gången känndes allt verkligen fel, han var stel och ville verkligen inte vara med.
Idag trodde jag det bara skulle bli värre, han var irriterad redan när jag tog han ur hagen.
Men så fort vi kom till banan förändrades han helt, idag ville han verkligen springa. Han känndes mycket bättre idag. En tränare testade också att köra han, fick beröm för att jag har en sån jävla fin ponny, och han trodde vi skulle få mycket kul ihop senare. Det känndes gannnnska bra att höra det (y)
Han tog även nytt rekord igen, 2.40 springer han på nu :D

För Bellas del blev det en låång tur i skogen, tror både Bella och jag njöt lika mycket när vi lunkade runt där på stigen i skogen. (y)

Tänkte också passa på att be om ursäkt för dålig uppdatering från min del på sista tiden D:


Kommentarer
Postat av: celine

Hej du! :)

har startat en tävling på min blogg, där man kan vinna smycken värde 450 kronor!

det enda du behöver göra är att följa mig via bloglovin så är du med och tävlar ! :D

Intresserad? http://knasigaceline.blogg.se/?tmp=18001855

2011-07-18 @ 00:45:16
URL: http://knasigaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0