Äntligen hemma! :D

Efter en vecka på sjukhuset fick jag äntligen åka hem idag :)
Operationen i onsdags gick ganska bra, men var grymt jobbigt. Operationen tog 8 timmar och jag var halv vaken större delar av tiden.
Jobbigt, och gjorde ont... Tur det finns medicin ;o
Efter det har jag bara legat i en sjukhus säng och haft ont, och vart lite yr och groggy av medicinen x3

Men nu är jag iallfall hemma, har fortfarande lite ont i såren. Men vafan, det går väll över snart.
Hästarna står fortfarande uppstallade hos de som har vart snäll och hagit hand om de när jag vart borta, får se hur länge till de stannar där. Har ju stall förbud tills stygnen är borta, hemskt eller vad?! :o

Ska iallfall förska åka och hälsa på ponnysarna någon dag när jag blivit lite piggare :3

/ M a t i l da  P e r s s o n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0