Dagens ridpass!

Idag, eller nyss red jag en stund på finaste StelkuRR :3
Jag började med att rida barbacka i hagen och han var jättesnäll, men han vägrade att trava och backa, men det får vi väl träna lite mer på ;) Sen tog jag en kvist i handen och då jäklar travade han x]
Sen började det regna lite men det sket vi i och red ut en liiiiten bit, från hagen och till våran brevlåda, några hundra kanske :3 Då spööööööregnade det, gissa vilka som var sjöblöta när vi kom tillbaka? J A G ! Men han var sjukt mysig och jättesnäll, helt klart en prefekt ponny! :)
Imorgon tror jag att både jag och mamma ska rida någonstans, och med sadel, haha :P Vi kanske rider ut eller nått, det får ni veta då! :D
Här kommer tre bilder på mig och Stelke.
Pluttis <3
Jag har tänkt börja med en grej som jag kallar "dagens hästigheter" där jag berättar vad jag gjort med Stelke eller Eddi den dagen, vad säger ni om det? Hiss / Diss?
// J O H A N N A P E R S S O N

Kommentarer
Postat av: Alma ^..^ Zanta

Hiss :D

2011-06-24 @ 18:22:12
URL: http://kryptonitz.blogg.se/
Postat av: Alma ^..^ Zanta

Åh, så söt :D

2011-06-24 @ 18:23:29
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0