F'låååååååååååååååt!

Hehhehhehhh, jag glömde att fixa ett tidinställt igår (aa'
Så idag får ni ett superdupermega långt inlägg istället om både igår och idag! :D
TORSDAG 16/6

Vaknade 06.01 av att Denice petade på mig, elaaaakt :c vi åt frulle och jag packade klart, sedan åkte vi till buss station å väntade på bussen i kanske fem minuter. Jag satt bredvid Denice, Douglas å Hugo satt bredvid varandra och Julia satt själv. Vi åkte och åkte och lekte på fejjan eftersom de hade trådlöst internet på bussen, YAY! :D
När vi kom till Sthlm åkte vi först t-bana till Grönan där vi först skulle träffa Elsa och när jag såg na gå mot entrén gick jag emot henne med armarna ute, hon fick syn på mig å vi sprang, PRECIS som på film! Haha, vi kramades aslänge och grät :') sen kom Hugo och petade Elsa på ryggen "Men hallå, jag då?" sa han heeela tiden, EPIC FAJL! Sen när vi väl gick in på grönan sprang vi runt och åkte skitmycket grejjor :3 Jag och Elsa åkte bläckfisken åtta gånger(!) SKITKUL! En grej som vi hakat upp oss på var den där tjejen som pratade i bläckfisken och så sa hon såhär "Se till att era fickor är stängaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (drog ut som fan på a:et)..... Nu åker vi. (helt tråkig ton eller vad man ska säga xD) Vi typ sket på ossssssss. När vi åkte den typ 6:e gången började vi sjunga ASHÖGT, alla tittade på oss, SNAJJSIGTTTT! Sen fortsatte det så heeeeeeeela dan, yayy. Jag började nästan gråta när jag var tvungen att lämna Elsa igen :c
Sen när vi åkte tåget hem hade vi verkligen  SKITKUL! Det var ett sådan där dubbeltåg med två våningar och vi satt uppe, och sen sprang vi runt i hela tåget och dampade, Hugo drack upp både min och Denices varma choklad :c Men jag fick en gosedjursgroda av honom istället, HURRAAAAAA! :DDDDDDD
FREDAG 17/6

Jag vaknade 11.06 och gick upp och åt glass, sen korv och sen chips (Y) halv ett åkte hela familjen till Bollnäs där jag först gick till Kavarelli Hästsport och köpte till slut ett kilo hästgodis, morot, uuuuuuunderbart! :D Sen gick vi runt lite överallt men jag och mamma hann typ inte göra någonting eftersom pappa ville iväg, så jag och mamma åker nog dit till veckan igen :PPPPPPPPppppPPPPPppppPPppP Sen åkte vi hem och åt friterrad kyckling, nom nom nom. Och nnu sitter jag här och bloggar medans jag äter Cheese Twisters, godaste snackset NÅGONSIIIIIIIIIIN!! :DDD
Vi hörs igen imorgon (hoppas jag ;) )
// J O H A N N A P E R S S O N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0