Något kul? :o

Åh shit, skulle jag komma på något kul enligt Matilda? :c
jag vet ju inte någonting om roligheter! :c
Eller det kanske jag gör.... o.O"
Just nu står två saker på min "Idéer till bloggen!"-lista ;) DET GILLAR VI! :D
men imorgon blir det inställt inlägg eftersom jag åker till sthlm tidigt på morgonen och kommer hem sent på natten ;) Jag ska på gröna lund med Douglas, Denice, Hugo, Julia och sen träffar vi min älskling Elsa där, har inte träffat henne sedan höstlovet! Ska bli så SJUKT KUL! 8DD
I måndags var ju jag på travet igen eftersom det var tävling på tisdag. Först körde vi en liten sväng och tog bara två hästar, Maja körde Kristall tillsammans med våran lärare Anna och jag och Gustav körde Rasmus :) Efter det red vi lite på lilla kristall, SJUKT kul! :D Fast det är ju inte så att mina tår är typ 5 cm från marken, hehh....
Det kommer nog bilder sen.
Idag hade vi ju skolavslutning, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt najs! :DD Men jag är också sjuuuuuuuuuuuuuukt trött, och var helt övertrött och flumig i kyrkan, smart Johanna, smart.
När vi satt där i bänken fick jag, Hugo och Jenny minst 76596206703 skratt attacker, inte braaaa. En andledning var att Hugo hade nagellack på sin tumme, guldgrlittrigt, SMAJJSIGT! När vi väl kom ut efter den dryga timmen fick jag damp och kunde inte säga fågel, så jag sprang runt och ropade "FLIIII SOM EN FFLLÅÅÅGELLLL!!!!" typ alla tittade på mig :oo
Och inatt ska min fis Denice sova hos mig, vi har laddat upp med chips och läsk, å så ska vi se en eller två filmer, YAAAAAAAY!
Men nu ska jag inte tråka ur er med tråkiga saker, så vi hörs senare! :PPPPPPpppppPPPPPpppPPpppPppPPPpppP
// J O H A N N A P E R S S O N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0