Stallet snart!

Som rubriken lyder, åker snart till stallet med mamma :) Vet inte riktigt vad vi ska göra, men någonting ska vi väl hitta på ;) Igår var jag i alla fall där och åkte med Annelin å Gustav när hon körde Laslo och Blixten fick följa med och springa efter. Det var blött, kallt och lerigt.. MYYYYYS! Eller något sånt.
Bara för att jag har lite sådär tråkigt så får ni en bild på laslo och en bild på blixten :D... eller nä, det får ni inte :3 Istället får ni....
EN HÄLSNING FRÅN MATILDA! :D

" jag ligger och är lite groggy i sängen, och hoppas på att bli utskriven från sjukhuset snart 8D
Hah, nejmen skriv något raaandom bara c:"

Så jag kan meddela lite random sådär att hon har ganska ont och är yyyyr, annars är det bra med na'! :D
Det var väl ganska kul att veta va? c; Svaren från frågestunden kommer nog till veckan om vi har tid, eftersom det skulle vara bäst att vi besvarade frågorna i samma inlägg, så det kommer nog när matilda blivit utskriven och kanske mår lite bättre :) Och så får ni en GGRYM överraskning till veckan, alltså seriöst, ni kommer skita på er! :o
-avslutar med någon bild bara för att-
Lite smått charmiga monsterheztar :3
en sjukt cool bild som Matilda redigerat, grymt duktig är hon alltså! :D
// J O H A N N A P E R S S O N

Kommentarer
Postat av: Alma ^..^ Zanta

Saknar Matilda :c

2011-06-19 @ 18:10:02
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0